بلوک سقفی سفالی در اصفهان 50*20*25

چرا از بلوک سقفی سفالی در اصفهان 50*20*25 با ابعاد مختلف درسایر استانها درزمان گذشته مورد استفاده قرارنمی گرفت درگذشته از تیر آهن برای سقفی های تیر اهنی  استفاده می گردید وبیشتر برای ساختمان ها ی همکف که از تیرآهن استفاده شده بود فکری برای پوشش فاصله بین دوتیر آهن قرار دهند تا بتواند فاصله یا آن خلع بین آن دو تیرآهن را پوشش دهند درنتیجه برای رفع این مشکل از آجرهای سوراخ دار یا آجرهای بدون سوراخ بهترین گزینه بودکه فاصله بین دوتیر آهن با آجر سفال 7 یا آجرگره ای به یکدیگر متصل گردد

چنانکه درگذشته بیشتر سقف های به صورت گنبدی بودنداز این اجرها برای سقف های گنبدی بیشتر ساختمانها مورد استفاه قرارگرفته بودند ولذا از بلوک سقفی برای این گونه سقف های مورد استفاده قرارنمی گرفت .

جامعه به خاطر پیشرفت در صنعت ساختمان سازی لذا به خاطر جمعیت انسانها نگایشان از ساختمان های همکف به طرف آپارتمان نشیی گسترش پیداکرد.لذادیدگاهها به طرف سقف های تیرچه بلوکی یا سیمانی برای ساخت آپارتمانهای چند طبقه تغییرکرددرنتیجه به فکر محصولی  که برای پوشش بین دوتیرچه ازآن بتوان استفاده نمود بودند که همین بلوک سقفی سفالی می باشد .

بلوک سقفی سفالی با ابعاد مختلف استفاده می شود که یکی ازاین ابعاد بلوک سقفی سفالی در اصفهان با ابعاد 50*25*20 تولید می گردد که به جای یونولیت قابل استفاده در تیرچه بلو کها می باشد .

مشخصات بلوک سقفی 50 :

ابعاد این محصول : 25*20*50

وزن این محصول :700/10 تا 11 کیلوگرم

تعداد درهرمترمربع : هفت عدد

تعداد درهرکامیون تک : 800 عدد

علامت : استاندارد ملی به شماره دو-2909

سفال سقفی 60

یکی دیگر از بلوک های سقفی که برای سقف های تیرچه کرومیت مورد استفاده قرارمی گیرد بلوک سقفی 60 سانت می باشد که ابعاد این محصول بلوک 20*25*60 می باشد سفال سقفی 60 یکی از بلوک های مورد نیاز برای سقفی های تیرچه کرومیت می باشد که فاصله بین دو تیرچه را پوشش می دهد

مشخصات بلوک سقفی 60

ابعاد این محصول :60*20*25

وزن این محصول : 11 تا 12 کیلوگرم

تعداد درهرکامیون تک : 750 عدد

سفال سقفی 60

 

کارخانه سفال سقفی درکدام استانها قراردارد:

دربیشتر استانها بلوک  سقفی تولید می گردد که می توان به استان اصفهان – یزد – گیلان – سمنان -همدان وکرمان و… اشاره نمود که بییشترین تولید را درامر تولید بلوک سقفی انجام میدهند ولی بعضی از استانها ابعاد خاصی از بلوک سقفی را تولید می کنند که برای هرمنطقه براساس میزان تقاضا مشتریان این محصول تولید وبه فروش می رسد که تولید کننده با توجه به تقاضا مثلا در بلوک سقفی 20*20*40 یا اینکه 25*20*40 و 25*25*40 را تولید می نمایند که بیشترین تولید در امربلوک سقفی می باشد.

این بلوک ها بیشتردر بندرعباس و چابهار و جیرفت ویزد ویشتر استانها مصرف می گردد وولی به خاطر اینکه شهرها به طرف آپارتمان نشینی رو کرده است لذا استفاده از این بلوکها رو به کاهش می باشد وازطرفی یونولیت سقفی و دیگر مصالح جایگزین این بلوک های سقفی شده است .

کارخانه سفال سقفی درکدام استانها قراردارد:

بلوک سقفی اصفهان

همانطورکه قبلا اشاره نمودیم اصفهان یکی ازتولید کنندگان بلوک سقفی می باشد که طی چندین سال اقدام به انواع بلوک سقفی نموده است لذا بیشترین تولید در بخش بلوک سقفی را دار می باشد از جمله تولیدات این استان می توان به بلوک سقفی با ابعاد 20*20*40 یا 20*25*40 یا 50*20*25 اشاره نمود.

قیمت این محصولات بستگی به ابعاد شان وکیفیت انها بستگی دارد. رنگ این بلوک ها به صورت زرد رنگ می باشد وبادستگهای تمام اتوماتیک تولید می گردد لذا از کیفیت بسیار عالی برخوردار می باشند

مثلا قیمت بلوک سقفی 40 حدود 6000تومان ویابلوک سقفی 50 را حدودا هرعدد 7000 تومان خریداری نمود

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما