قیمت و فروش انواع بلوک سقفی درکرمان شهریور ماه 1402

بلوک سقفی یکی از برکاربردترین مصالح ساختمانی میباشد وازتجهیزات مهم سقفی به شمار می اید زیرا در ساختمان سازی سقف رکن مهم به شمار می اید استفاده از بلوک های سقفی تاثیر زیادی در کاهش وزن داردجالب است بدانید بلوک های سقفی یک المان غیرسازه ای است که هیچ نوع باری را تحمل نمیکند وصرفا برای قالب بندی سقف و جذب بتن کاربرد دارد وشما برای ساختی جذاب و زیبا به بلوک سقفی احتیاج دارید.ودارای انواع مختلفی هستند

بلوک سقفی پلی استایرن

یکی از بلوک های سقفی پرطرفدار است نوعی پلیمر مصنوعی میباشد این نوع بلوک شامل بلوک های سقفی مدرن میباشد واز مزایای بسیاری برخوردار است .به راحتی قابل اجرا هستند دارای خاصیت ایمنی وضربه پذیری است.واز یک ماده پتروشیمی ساخته شده است وبه دلیل هزینه کم ووزن سبک استقبال زیادی از مهندسان و ساختمان سازان قرار گرفته و خاصیت مکنندگی ان نباید از20%وزن ان بیشتر واز 13%وزن ان کمتر باشد از انواع بلوک های رایج در سقف میتوان به موارد زیر اشاره کرد

*بلوک سقفی سفالی

*بلوک سقفی سیمانی

*بلوک پوکه ای

*بلوک پلی استایرن

خصوصیات بلوک سقفی سفالی

این نوع بلوک را بعد از پختن خاک و قالب گیری و حرارت دهی از ان استفاده میکنند و دارای ابعاد با وزن پایین تر و ابعاد یکسان برخوردار هستند وزن این بلوک معمولا3تا10 کیلوگرم وعرض ان 25 سانتی متر تولید میشوند وجود شیارهایی که در بلوک های سفالی وجود دارد میزان چسبندگی را به طور قابل توجهی افزایش میدهند و فضای بین تیرچه وبلوک را به بهترین شکل پر میکنند سطح ان ها هم دارای شیار هستند تا بتوانند چسبندگی با بتن را افزایش دهند و بنا به هیچ وجه جذب از 20%وزن ان ها زیادتر باشد .

مزایا بلوک سقفی به طور خلاصه

*کیفیت وابعاد یکسان

*قیمت مناسب

*عایق حرارتی مناسب و اتش نمیگیرد

*به صرفه واقتصادی

خصوصیات بلوک سقفی سفالی

بلوک سقفی سیمانی

یکی از انواع بلوک به شمار می اید .واز ترکیب ماسه واب وسیمان تشکیل میشود وبه دوشکل توپر وتوخالی به بازار عرضه میگردد ودارای دونوع سبک وسنگین میباشد ابعاد ان بر اساس فاصله بین تیرچه ها متفاوت میباشد وزن بلوک های سیمانی بیشتر بین 8تا 20 کیلوگرم و عرض ان بین 20تا 25سانتی متر است وهرچه که وزن ان بیشتر باشد میتواند فشار بیشتری را تحمل کند .

مزایای بلوک سقفی سیمانی

*کاهش هزینه

*استحکام بیشتر

*مقاوم در برابر اتش سوزی

و تنها به عنوان قالب های دائمی و مصالح پر کننده مورد استفاده قرار میگیرد از تیغه های داخلی این نوع بلوک نیز جهت تقویت مقطع بلوک استفاده میگردد.

خصوصیات انواع مختلف بلوک پوکه ای

در ساخت این نوع از ریز دانه طبیعی یا مصنوعی سیمان استفاده میشود و دارای انواع مختلفی است یکی از این نوع لیپر میباشد که از ترکیب مواد مختلفی مانند سیمان واب ودانه صنعتی و…ساخته شده است.

از دیگر بلوک های سبک میتوان به بلوک سبک هبلکس اشاره کرد و مزیت مهمی که دارد کاهش استفاده از مقاطع فولادی در ساختن است که از ترکیب المینیوم و سیمان واهک تولید میشود.

بلوک سبک لیکا یکی دیگر از بلوک های سبک میباشد این نوع بلوک برای دیواره های جدا کننده و سقف های سبک و نمای ساختمان مورد استفاده قرار گیرد .

بلوک سبک 3 جداره از دیگر بلوک های پوکه ای است که بین جداره های داخلی وخارجی جداره سومی هم قرار میگیرد واستفاده از ان کمترین اتلاف انرژی را به دنبال دارد ودر ساختمان سازی همچنین دارای دونوع میباشد.

نوع اول با پوکه معدنی ساخته شده

نوع دوم با پوکه صنعتی ساخته شده

مزایای بلوک پوکه ای

*وزن کم و سبک

*حمل و نقل اسان

*مقاومت لرزه ای مناسب

*مقاومت در برابر ترک

*عایق حرارتی و صوت مناسب

خصوصیات انواع مختلف بلوک پوکه ای

درضمن یک نکته مهم درباره بلوک پلی استایرن به دلیل مزایای بسیار بهترین جایگزین برای بلوک های سقفی و سیمانی وسفالی است ودر چندنوع فشرده ومخلوط ومعمولی ونسوز تولید و به بازار ارائه میگرد وبه دلیل لایه ای که به عنوان عایق حرارتی مورد استفاده قرار میگیرد که باعث شده به محیط زیست اسیبی وارد نکند .واز نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد .

توضیحات کامل محاسبه کردن به سانتی متر

18

22

26

ضخامت سقف به متر

25

30

35

قیمت بلوک سقفی به  دلایلی بستگی دارد

برند وکیفیت و درجه.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما