فروش کلی آجر سنتی فرشی بزرگ در بازار

کارخانجات تولیدی آجر توانسته اند با استفاده از مواد اولیه درجه یک، مهندسین مجرب و ماشین های پیشرفته و به روز، محصولات با کیفیت را در بازارهای داخلی و خارجی ارائه دهند. فروش کلی آجر سنتی فرشی با قیمت مناسب توانسته است نیازهای مشتریان خود را برآورده و نبض بازار را در دست بگیرد. فروش کلی انواع آجرهای سنتی بزرگ در بازار روز به روز افزایش یافته است. همچنین قیمت مناسب و کیفیت بالا آجر منجر به افزوده شدن تعداد مشتریان شده است.

فروش کلی آجر سنتی فرشی بزرگ در بازار

آجر سنتی فرشی چیست؟

آجر سنتی فرشی چیست؟ آجر سنتی فرش یکی از انواع آجرهای موجود در بازار می باشد که به صورت دستی تولید می شود. از ویژگی های بارز این نوع آجر می توان به استحکام بسیار بالا آن اشاره نمود. رايج ترين آجر سنتی فرشی، آجر قزاقي می باشد که شکا طاهری آنها به شکل مکعب مستطیل می باشد.

تاریخچه آجر ماشینی سوراخ دار به دوره ساسانیان باز می گردد که از نمونه های بارز آنها می توان به طاق کسری، گنبد کاووس، مسجد جامع اصفهان و یزد اشاره نمود. این آجرها نه تنها به شکل مکعب مستطیل، بلکه به شکل گرد طرح دار در رنگ های مختلف که در ادامه به آنها اشاره شده است تولید می گردند:

  • زرد
  • گلبهی
  • ابلق
  • پوست پیازی
  • قرمز

آجر سنتی به هیچ عنوان شوره نمیزند و دارای رنگ ثابت و مقاومت بسیار بالایی در برابر یخبندان و آب هستند. از این آجرها برای مرمت و بازسازی نماهای سنتی قدیمی استفاده های زیادی می شود. این آجرها به آجر سنتی یزد معروف هستند و در شهر یزد به دلیل تاریخی بودن، از این نوع آجرها در نمای بسیاری از مراکز تاریخی استفاده شده است.

قیمت عمده آجر سنتی فرشی در یزد

قیمت عمده آجر سنتی فرشی در یزدآجر سفال یزد 5 سانتی در یزد یکی از پرفروش ترین محصولات موجود می باشد که در بازار داخلی و خارجی به طور عمده و یا بسته بندی شده به فروش می رسند. قیمت عمده این نمونه بسته به نوع پخت، خاک مورد استفاده، ابعاد، مارک سازنده و سایر عواملی که بر قیمت آن تأثیر می گذارد متفاوت است.

کسانی که به دنبال تهیه این نمونه های اصلی با قیمت مناسب هستند باید به نمایندگی های مجاز و یا سایت های فروش معتبر مانند این سایت مراجعه کنند. امروزه بازار آجر فرشی به دلیل طرح سنتی بسیار زیبا و کیفیت بالا از رونق خوبی برخوردار است.

در کشور ما برخی از کارخانه های تولیدی نمایندگی فروش معتبری در تمام نقاط کشور دارند. از طریق این نمایندگی ها بهترین و جدیدترین محصولات خود را با کمترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. برخی از این شعب همچنین دارای سایت های فروش هستند که محصولات خود را با کمترین قیمت به کل کشور ارسال می کنند.

در انتها لازم است بدانید که می توانید از طریق این سایت این محصول را با کیفیت بالا و قیمت استثنایی به صورت عمده خریداری کرده پس برای ثبت سفارش خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما