فروش آجر سنتی در اصفهان

فروش آجر سنتی با نازلترین قیمت در شهر اصفهان به صورت مستقیم صورت می پذیرد معاملات عمده آن به نفع هر دو طرف معامله است.

آجر سنتی چیست

آجر سنتی نوعی از آجر است که با استفاده از بهترین نوع خاک رس و به صورت دست ساز تولید می شود. این مصالح ساختمانی کاربرد فراوانی دارند و بهترین گزینه برای بازسازی سازه های قدیمی به شمار می روند.

بناهای تاریخی که با استفاده از این آجرها طراحی و ساخته شده اند، از زیبایی منحصر به فردی برخوردارند و بافت سنتی و قدیمی را حفظ نموده اند. امروزه این آجرهای سنتی با طرح های مدرن ترکیب می شوند و جلوه ای زیبا و شیک را در فضا ایجاد می نمایند.

همانطور که گفته شد تولید آجر سنتی به صورت کاملاً دستی است. شیوه ساخت آن به این صورت است که تولید کنندگان خاک رس و آب را با یکدیگر ترکیب می کنند. پس از حاصل شدن گل، آن را در قالب های مخصوصی قرار می دهند. خشت هایی که آماده شده اند، کاملا خشک می شوند و درون کوره هایی با درجه حرارت بالا قرار می گیرند.

آجر های سنتی دارای انواع گوناگونی هستند که به سه دسته آجر نما، آجر سنتی کف و آجر سنتی دیوار تقسیم بندی می شوند و این محصولات دارای طرفداران زیادی در بازار هستند. تولید این محصولات به صورت عمده در کشور سبب دسترسی راحت خریداران شده است.

 

آجر سنتی چیست

ویژگی آجر سنتی 

آجر های سنتی که برای کف ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند، مناسب برای ساخت پیاده رو، ساخت کف آلاچیق و حیاط خانه هستند. این آجرها از استحکام بالایی برخوردارند به همین علت است که بهترین مصالح برای کف سازی شناخته شده اند. بارزترین ویژگی آجر سنتی آن است که در ابعاد مختلفی تولید می‌ شود در حالی که در گذشته تولید این محصولات در ابعاد مشخصی صورت می گرفته است.

مهمترین مزیت این نوع آجرها عدم تغییر ظاهری و کیفیت در برابر تغییرات شرایط جوی است. این محصولات مقاومت بالایی که در برابر رفت آمد دارند، موجب استفاده گسترده از آن در پوشش کف شده است.

از دیگر ویژگی‌ های این آجرها می‌ توان به عدم لغزندگی سطح آن اشاره نمود. بسیاری از کفپوش ها دارای سطحی لغزنده هستند که در اثر بارندگی و یا شستشو خطراتی را ایجاد می کنند. همچنین ضخامت این نوع آجرها نسبت به دیگر مصالحی که برای پوشش کف ساختمان مورد استفاده قرار می‌ گیرند، بیشتر است.

آجر نما سنتی که دارای انواع گوناگونی است که دارای ظاهر شیک و زیبای بوده و به دلیل مقاومت بالا در برابر عوامل فرسایشی و سایشی مورد توجه قرار گرفته است. افراد زیادی از این نوع آجر ها در نمای ساختمان های مدرن استفاده می نمایند.

این نوع مصالح دارای رنگ های جذابی هستند و به همین علت است که می‌ توانند جلوه‌ ای زیبا به نمای ساختمان بدهند. مهمترین علت پرکاربرد بودن این محصول برخورداری از رنگ‌های متنوع است. این محصولات عایق بسیار خوبی برای گرما و سرما محسوب می شوند و نیازی به رنگ کردن و تمیز کردن ندارند.

ویژگی آجر سنتی 

 

فروش بدون واسطه آجر

افراد زیادی به صورت بدون واسطه و مستقیم اقدام به معاملات انواع مصالح ساختمانی می نمایند. تجارت این محصول به صورت مستقیم موجب کاهش نرخ پرداختی می‌ شود و حذف دست دلال ها به افراد کمک می‌ کند تا با هر بودجه قادر به خرید عمده این محصولات باشند. امروزه تامین کنندگان اقدام به راه اندازی یک  فروشگاه اینترنتی و آنلاین معتبر کرده اند تا بتوانند پاسخگوی نیاز متقاضیان باشند و بهترین نوع محصولات را عرضه نمایند.

فروشگاه اینترنتی ما با هدف جلب رضایت مصرف کنندگان و تامین نیاز متقاضیان راه اندازی شده است. شماره تماس مندرج در این صفحه به شما در برقراری ارتباط آسان با کارشناسان فروش درهر ساعت از شبانه روز کمک می نماید. متقاضیان می توانند به آسانی بهترین نوع محصولات را تهیه کنند.

خریداران عمده می توانند در زمان خرید انواع محصولات را از نظر قیمت و کیفیت با یکدیگر مقایسه نمایند. معمولاً افراد محصولاتی را مورد معامله قرار می‌ دهند که دارای کیفیت بالا و قیمت نازل است. در این فروشگاه انواع آجر را با قیمتی رقابتی عرضه می نماییم. قیمت مناسب این محصولات تأثیر بسزایی در جلب نظر خریداران عمده برای خرید دارد.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما