کارخانه تولید آجر سنتی در قم

آجر از مصالح ساختمانی قدمت داری است که به دلیل برخورداری از شاخصه های مثبتی همچون مقاومت و ماندگاری، استمرار یافته است. این محصول دارای انواع مختلفی بوده که یکی از آنها آجر سنتی می باشد، از این آجر برای مرمت، بازسازی و یا ساخت بناهای تاریخی، فرهنگی و ساختمان های جدید استفاده نموده و زیبایی را به آنها هدیه می بخشند. اما یکی از اصلی ترین تولیدکنندگان آجر سنتی قم است که اقداماتی موثر را در راستای تولید آجر سنتی همراه با مدل های زیبا و درجه یک به ثمر رسانده است.

کارخانه تولید آجر سنتی در قم

بررسی کیفیت آجر سنتی

بررسی کیفیت آجر سنتی آجر سنتی یکی از پرکاربردترین انواع آجر در حوزه ساختمان سازی به شمار آمده و در مقایسه با آجرهای مدرن، دارای تفاوت های محسوس می باشد.
این محصول با توجه به اینکه از متریال و مواد اولیه مناسب مانند خاک رس بدست آمده، دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و همچنین عمر بسیار طولانی ای را نیز به همراه خواهد داشت؛ در واقع کیفیت آجر سنتی در مقایسه با انواع دیگر آجر، در درجه ای بالاتر قرار داشته و بی جهت نیست که حتی با حضور آجرهای مدرن، جایگاه این محصول همچنان حفظ شده است.

اما در اشاره به یکی از بهترین انواع آجر که کیفیت لازم را در خود جای داده، می توان آجر سنتی قزاقی را نام برد که با ذکر ویژگی های آن می توانید به کیفیت این محصول پی ببرید:

  1. آجر قزاقی دارای مقاومت بسیار بالا در برابر اشتعال و آتش سوزی می باشد.
  2. نسبت به تغییرات جوی نیز تاثیر ناپذیر بوده و نه گرما، نه سرما و رطوبت آن را تحت تاثیر قرار نخواهند داد.
  3. از استحکام فوق العاده ای برخوردار بوده و در هنگام نصب و اجرا، دچار هیچگونه پرتی، اتلاف و شکستگی نمی شود.

خرید آجر سنتی چهار گوش قم

خرید آجر سنتی چهار گوش قم اگر تصمیم به خرید عمده آجر سنتی گرفته اید، یکی از بهترین گزینه هایی که پیش رویتان قرار گرفته و می توانید آن را انتخاب نمایید، آجر سنتی چهار گوش است که مدل قزاقی آن نیز موجود بوده و بر حسب محل ساخت، به انواع مختلفی از جمله آجر سنتی قم طبقه بندی می گردد.
آجرهای تهیه شده توسط کارخانجات مجهز قم، از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و از جوانب ظاهری نیز کاملاً مورد تایید می باشند.

این آجر نه تنها برای نماهای سنتی، بلکه برای پردازش و ساخت انواع نمای مدرن نیز مورد توجه قرار گرفته و آن را حتی در دکوراسیون داخلی نیز استفاده می نمایند.
اما نمونه هایی از آجر چهار گوش قزاقی که برای انتخاب موجود بوده و می توانید آنها را مد نظر قرار دهید، شامل این موارد خواهند شد:

  • آجر سنتی قزاقی طرح دار و آجر سنتی رستیک
  • در رنگ های متنوع مانند گلبهی، سفید، زرد و حنایی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما