قیمت روز آجر سنتی تزئینی در بازار مشهد

از گذشته به تا حال آجر سنتی تزئینی هم به عنوان ساختار اصلی و هم به زینت بخش و تزئین کننده در نمای ساختمان های مسکونی، حکومتی و تجاری کاربرد دارد. قیمت آجر سنتی نسبت به بعضی از مصالح دیگر دیگر مانند سنگ پایین تر است و به همین جهت سازندگان ساختمان هزینه کمتری برای خرید و اجرای آن صرف می کنند. قیمت روز آجر سنتی تزئینی در بازار مشهد با توجه به کیفیت مواد اولیه، نحوه تولید و شرکت تولید کننده متفاوت است.

قیمت روز آجر سنتی تزئینی در بازار مشهد

کاربرد انواع آجر سنتی تزئینی در ساختمان

کاربرد انواع آجر سنتی تزئینی در ساختمان

آجر نما نسوز شاموتی ساختمانی در انواع مختلف از جمله آجر مهری، آبمال، پیش بر و… تولید می شود. امروزه با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی آجر های تزئینی جدید تری تولید و به بازار عرضه می گردد از جمله آجر های قزاقی، آجر نسوز، آجر جوش، نانو آجر و… می توان نام برد.

در مجموع آجر به دلیل اینکه با خشت خام درست می شود و در قالب شکل پیدا می کند و سپس در کوره حرارت زیاد را تحمل می کند مناسب ترین گزینه برای نمای ساختمان ها محسوب می شود و بخشی فشار ساختمان را نیز تحمل می کند. برای محیط های گرم و خشک و کویری توصیه می شود که از این نوع آجر ها استفاده شود تا ساختمان در گرمای تابستان در امان باشد. 

بازار عمده آجر سنتی تزئینی در سال 1400

بازار عمده آجر سنتی تزئینی در سال 99

مراکز تولید آجر نسوز سیلیسی و تولید کنندگان متعددی در زمینه تولید آجر سنتی در کشور مشغول فعالیت هستند. این مراکز با استفاده از مواد اولیه مرغوب، به کارگیری دستگاه های پیشرفته و بهره گیری از آخرین دستاورد ها در زمینه تولید آجر، بهترین آجر تزئینی را تولید و روانه بازار می کنند و علاوه بر تامین و رفع نیاز بازار داخل این محصول را به کشور های دیگر نیز صادر می کنند.

با توجه به کیفیت بالای این محصول در بازار های خارجی به عنوان برندی مرغوب و استاندارد شناخته شده و فروش خوبی در این بازار ها دارد و توانسته ارز قابل توجهی نصیب تولید کنندگان کند. که همین امر موجب رونق اقتصادی کشور و افزایش اشتغال بیشتر کارجویان گشته است.

قیمت آجر سنتی با توجه به نوسان قیمت مواد اولیه و شرکت تولیدی آن متفاوت است. شرکت تولید آجر تزئینی ارائه این محصول را منحصر به بازار و نمایشگاه ندانسته و با فروش به صورت اینترنتی ضمن کاهش زمان خرید، آجر را بدون واسطه به در اختیار مشتریان قرار می دهد. بازار عمده آجر سنتی تزئینی برای رفاه حال مشتریان با ارائه خدمات اینترنتی خرید غیرحضوری را برای مشتریان فراهم نموده اند تا بتوانند آجر مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما