قیمت روز آجر سفال به صورت عمده در بازار

آحر سفال آجری است که از خاک سفال تشکیل شده و از آن به عنوان مصالح ساختمانی استفاده می شود. این محصول توسط کارخانه های مختلفی با نهایت دقت در حال تولید می باشد و بر اساس نوع آن در قسمت های مختلفی در ساختمان استفاده می شود. این نوع آجر دارای سطح یکنواخت و وزن سبک است و به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد. اگر می خواهید انواع آجر نسوز یزد را به صورت عمده خریداری کنید و به دنبال اطلاعاتی در خصوص قیمت روز عمده آجر سفال، نحوه انتخاب بهترین آجر سفال و… می باشید با ما در ادامه مطلب همراه شوید.

قیمت روز آجر سفال به صورت عمده در بازار

مشاوره رایگان خرید آجر سفال

مشاوره رایگان خرید آجر سفالاگر قصد خرید آجر سفال را دارید حتما در هنگام خرید ابعاد دقیق آجر را از فروشنده آن سوال کنید چون معمولا آگاهی از ابعاد آجر برای محاسبه دقیق اینکه به چه تعداد آجر سفالی در هنگام ساختمان سازی مورد نیاز است لازم می باشد. بعد از انتخاب آجر سفالی با ابعاد دلخواه حتما به رنگ آن توجه کنید و آجرهایی که دارای رنگ یکنواخت و فاقد ترک می باشند را انتخاب نمایید.

همانطور که می دانید آجر نسوز کویر یزد توسط کارخانه هایی مختلفی در حال تولید است که قیمت و کیفیت هر کدام از آن ها با دیگری متفاوت می باشد. اگر می خواهید بهترین نوع این محصول را با قمیت مناسب خریداری کنید می توانید با مراجعه به نمایندگی های فروش انواع آجرهای سفالی و مشورت با نماینده فروش در خصوص بهترین نوع آجر سفالی و اندازه آن اطلاعات لازم را کسب کنید و بهترین و مرغوب ترین نوع آن را برای خرید انتخاب کنید.

تفاوت انواع مختلف آجر سفال در بازار

آجرهای سفالی موجود در بازار دارای انواع مختلفی است. در حالت کلی می توان گفت این محصول در دو نوع کلی درجه یک و درجه دو در بازار عرضه می شود که نوع درجه یک آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد این آجرها سبک هستند و حمل و نقل آن بسیار راحت می باشد علاوه بر این میزان شکستگی و ترک خوردگی در این آجرها بسیار کم و در حد صفر می باشد اما کیفیت آجرهای درجه دو به نسبت درجه یک کم تر و قیمت آن نیز ارزان تر می باشد.

لازم به ذکر است بدانید آجرهای سفالی در ضخامت های مختلفی مانند ۱۰، ۱۵، ۲۵، ۲۰ و… تولید می شود که هر کدام از آن ها به تناسب ضخامت آن از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشد برای مثال آجر سفالی با ضخامت ۱۵ سانتی متری دارای وزن ۳ کیلوگرم و عایق گیری بهتری به نسبت سایر آجرهای سفالی می باشد. شما می توانید برای خرید انواع آجرهای سفالی با ضخامت و کیفیت های مختلف به مراکز فروش و نمایندگی های پخش ان مراجعه کنید و پس از آگاهی از قیمت آجر سفال این محصول را در حجم مورد نیازتان خریداری نمایید.

شرایط حمل و نقل آجر سفال با قیمت مناسب

شرایط حمل و نقل آجر سفال با قیمت مناسببعد از انتخاب آجر سفال مهم ترین مسئله ای که ایجاد می شود نحوه حمل و نقل آن است. شما باید با توجه به ظرفیت وسیله ای که با آن می خواهید این محصول را جابجا کنید تعداد آجرهای سفال را مشخص کنید و برای کاهش هزینه های حمل و نقل آجر سفال از تمام ظرفیت آن استفاده نمایید. معمولا برای حمل و نقل این محصول از کامیون استفاده می شود و کامیون های مختلف نیز دارای ظرفیت های متفاوتی می باشند.

بهتر است بدانید که شرایط حمل و نقل هر مرکز فروش و نمایندگی های توزیع و پخش آجر سفال متفاوت است. شما باید در هنگام خرید این محصول شرایط حمل و نقل آن و وسایل در دسترس برای حمل و نقل و راه کارهای کاهش میزان هزینه را از فروشندگان آن جویا شوید  همچنین شما می توانید وسایل حمل و نقل را جداگانه سفارش دهید و آجر سفال های خریداری شده را به مکان مورد نظرتان منتقل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما