فروش عمده آجر سنتی چهارگوش قم

آجر سنتی قم یکی از قدیمی ترین انواع آجر است که به صورت دستی تولید می شود همان طور که از اسم این آجر می توان متوجه شد از آن برای نما دادن سنتی به بنا استفاده می کنند. آجر نسوز ضایعات چهارگوش در قم به فراوانی تولید می شود و به سراسر کشور ارسال می گردد و فروش این نوع از آجر چهارگوش به صورت عمده است که قیمت آنها با توجه به ابعادی که دارند با هم تفاوت دارد.

فروش عمده آجر سنتی چهارگوش قم

انواع جدیدترین آجرهای سنتی

انواع جدیدترین آجرهای سنتی انواع آجر سنتی در اندازه و ابعاد مختلف و با رنگ بندی های متنوع تولید می شوند که از هر کدام از آنها در زمینه های مختلفی استفاده می کنند. انواع جدیدترین آجرهای سنتی با رنگ های قرمز، آبی، قهوه ای و … وجود دارند که با داشتن این رنگ بندی ها باعث ایجاد چشم انداز زیبایی در ساختمان می شوند. آجرهای سنتی را از مخلوط آب و خاک تهیه می کنند به گونه ای که بعد از تهیه گل آن را به صورت دستی در قالب هایی با اندازه های متفاوت می ریزند و قسمت اضافی آن را برش می دهند سپس آنها را در یک فضای باز قرار می دهند تا خشک شوند. بعد از عمل خشک شدن آجرها را درون کوره ای بزرگ قرار می دهند تا پخته شوند.

در واقع این عمل پخته شدن آجر به این دلیل می باشد که آجر نمای نسوز در برابر عوامل محیطی و فشارهای زیاد استحکام و مقاومت بالایی داشته باشد. آجر سنتی یکی از محکم ترین انواع آجر می باشد که دارای ابعاد گوناگونی است و در نقاط مختلفی از ساختمان مانند ایجاد نما به کار می رود و دارای قدمتی دیرینه است به گونه ای که می توان آنها را در ساختمان های قدیمی هم مشاهده کرد. آجر یکی از پرمصرف ترین و مصالح ساختمانی است و دارای انواع مختلفی در ابعاد و رنگ های گوناگون می باشد.

خرید فوق العاده آجر سنتی قم

خرید فوق العاده آجر سنتی قم خرید فوق العاده آجر سنتی قم را می توان از تولید کننده های آجر انجام داد همچنین در سایر نقاط کشور نمایندگی های پخش آجر وجود دارند که می توان با مراجعه به آنها خرید خود را در کمترین زمان ممکن انجام داد در واقع وجود این مراکز فروش که تعداد زیادی هم دارند راه دسترسی به آجرهای سنتی را بسیار راحت تر کرده‌ است. با توجه به سایز آجر می توان متوجه اختلاف قیمت در بین انواع مختلف آنها شد و هر چه تعداد بیشتری آجر خریداری شود قطعا تخفیف بیشتری هم خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما