خرید آجر گلدار سنتی 20*20

یکی از انواع آجرهایی که در مراکز خرید انواع آجر ارائه شده و همواره توجه بسیاری از مشتریان را به خود اختصاص داده است، آجر گلدار سنتی می باشد. این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای بازسازی بناهای قدیمی و همچنین نمای داخلی و خارجی ساختمان های جدید می باشد و معمولاً برای ساخت بناهای مذهبی از آن استفاده های فراوانی می شود. این نوع آجر دارای ابعاد متنوعی است که یکی از پرفروش ترین آنها آجر سنتی 20*20 می باشد.

خرید آجر گلدار سنتی 20*20

انواع مدل آجر گلدار سنتی

انواع مدل آجر گلدار سنتی اگر بخواهیم به یکی از بهترین و با کیفیت ترین آجرهایی که برای ساختن بناهای مختلف از آن به وفور استفاده می نمایند اشاره کنیم، مسلماً از آجر نسوز شیراز گلدار سنتی نام خواهیم برد. این متریال دارای استحکام بسیار بالایی بوده و گذشت زمان و انواع تغییرات جوی هیچ نوع تغییری در ساختار آن به وجود نمی آورند.
همچنین این محصول به سبب اینکه گلدار است دارای زیبایی و جذابیت بی نظیری بوده و به همین سبب از آن برای جلوه بخشیده به قسمت های داخلی و خارجی بسیاری از بناها استفاده می شود.

این روزها پیاده روها، آلاچیق ها، رستوران ها، مساجد و ساختمان های بسیاری را مشاهده می کنیم که کف و دیواره های آنها با استفاده از این آجر زیبا پوشش داده شده و شکوه خاصی برای آن به ارمغان می آورد.

و اما در این قسمت به برخی از انواع مدل آجر گلدار سنتی اشاره می کنیم:

  • آجر سنتی گلدار قزاقی
  • آجر گلدار دور باغچه ای
  • آجر گلدار گلبهی

مراکز عرضه آجر گلدار سنتی

مراکز عرضه آجر گلدار سنتی با وجود اینکه این روزها در کشورمان کارخانجات متعددی وجود دارند که در زمینه تولید انواع آجر نسوز سهند به فعالیت مشغول می باشند، اما برخی از افراد هستند که به صورت دستی و کاملاً سنتی در کارگاه های خویش به ساخت انواع آجر سنتی مشغول هستند که آجر گلدار یکی از بهترین نمونه های آن می باشد.
این آجرها پس از اینکه با دقت هر چه تمام تر قالب گیری شدند، درون کوره قرار گرفته و با حرارت بسیار بالایی پخته می شوند.

اگر بخواهیم این آجرها را به انواع مختلف تقسیم بندی کنیم باید به آجر سنتی نما، آجر سنتی کف و آجر سنتی دیوار اشاره می کنیم. این محصولات در اثر رفت و آمد زیاد و شرایط ناپایدار جوی مقاومت بسیار زیادی به خرج داده و همچنان زیبایی و جذابیت خود را حفظ می کنند.

مجموعه اینترنتی که در حال حاضر مشاهده می کنید یکی از بزرگترین مراکز عرضه آجر گلدار سنتی در بازار داخلی کشورمان ایران است و بهترین برندهای این محصول را به صورت عمده و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خویش قرار می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما